Posicionament sostenible de Naturgy

Naturgy és plenament conscient que, per crear valor i construir confiança, ha de tenir present tant la responsabilitat corporativa amb els grups d'interès com la sostenibilitat en la seva màxima expressió, amb una visió a llarg termini, sent aquests els pilars fonamentals i intrínsecs dels valors i la cultura de la companyia.

El context global presenta una sèrie de desafiaments, com ara el canvi climàtic, la transició energètica o el creixement de la població, unit a l'escassetat de recursos naturals, als quals Naturgy s'anticipa i s'adapta. La companyia aconsegueix així anteposar-se als riscos tradicionals i emergents, trobar noves oportunitats de negoci i donar resposta a les necessitats dels diferents grups d'interès.

La nova marca de Naturgy, recolzada en l'experiència i el lideratge que caracteritzen la companyia, està enfocada en la digitalització, l'agilitat, la simplicitat i la globalitat.

La visió de futur de Naturgy, sense oblidar les seves arrels i els seus més de 175 anys d'història, té com a objecte protegir l'actual model de negoci i establir les bases per continuar creant valor, apostant pel gas natural com a energia per a una transició sostenible, i per l'impuls de les energies renovables i l'eficiència energètica.

La companyia disposa d'aquesta visió conscient de la importància que tenen les seves actuacions sobre les persones i l'entorn on desenvolupa la seva activitat, i, per això, estableix una sèrie de compromisos que garanteixin el benestar —actual i futur— de les persones i els entorns amb els quals està en contacte.

Triple missió, mateix objectiu

Gràcies als positius resultats en cadascun d'aquests compromisos, el 2018 diferents organismes de rellevància internacional han reconegut la gestió de Naturgy. Aquests reconeixements no resideixen únicament en el bon desenvolupament econòmic de la companyia, sinó també en els seus èxits en matèria de responsabilitat corporativa, sostenibilitat i reputació, permetent a la companyia distingir-se com un bon lloc en el qual invertir i on treballar.